inline shopping

افرادی وارد تیمتان می شوند، یا این که الان در تیم شما هستند که فقط می خواهند از محصولات استفاده کنند.چگونه باید با آنها کار کنیم؟

 

تاییدی بر کیفیت محصولات!

اگر افرادی پیدا شوند که فقط به خاطر محصولات یا خدمات ارائه شده توسط شرکت شما در تیمتان ثبت جایگاه کنند، یک نشانه خیلی خوب از این است که شرکت، محصولات یا خدمات با کیفیتی دارد.چون این افراد شبکه سازی نمیکنند، ثبت نام کردن برایشان سود دیگری به جز کیفیت محصولات ندارد.

پس زمانی که این حالت به وجود آمد اولین نکته مثبتی که دارد تایید کیفیت محصولات است! به شما تبریک میگویم!

 

آنها را پس نزنید، در مورد افرادی که میشناسند سوال کنید

بعضی از نتورکرها از روی بی تجربگی و نداشتن صبر سعی میکنند این افراد را وادار به شبکه سازی کنند و زمانی هم که میبینند نمیتوانند این کار را انجام دهند، ناراحت میشوند و آنها را پس میزنند.مثلا میگویند: "اگر درست کار نکنی (مجموعه سازی نکنی) دیگه کاری باهات ندارم!" که کاملا اشتباه است!

کسانی که می خواهند فقط از محصولات استفاده کنند را وادار به شبکه سازی نکنید.سعی نکنید از کسی که به داشتن محصولات با کیفیت کاملا راضی است، یک نتورکر بسازید! این را بدانید که در حالت عادی بیشتر افراد در هر مجموعه ای و در هر شرکتی، در عمل صرفا مشتری محصولات خواهند بود.پس اگر تعداد مشتری ها در مجموعه شما زیاد است، نترسید و به کار خودتان شک نکنید! این روند صحیح نتورک مارکتینگ است. (اگر برعکس بود باید شک کنید!)

در عوض از آنها در مورد افرادی که ممکن است به دنبال درآمد بیشتر باشند سوال کنید: "آیا در بین آشنایان کسی را میشناسی که به دنبال درآمد بیشتر باشد؟"

در بسیاری از موارد حداقل دو یا سه نفر را به شما معرفی میکنند.از آنها بخواهید شما را با آنها آشنا کنند و با آنها ارتباط برقرار کنید و ببینید آیا مایل به همکاری هستند یا نه؟

با این روش میتوان ورودی هم گرفت.به این ترتیب هر دو طرف راضی خواهند بود!

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید