man taming the mind and ego

داشتن ابزار مناسب و اختصاص دادن زمان و انرژی برای موفقیت در هر حرفه ای از جمله بازاریابی شبکه ای لازم است.اما چیزی که از آن مهم تر است، ذهنیتی است که با آن کار میکنیم.

در این پست درباره ی ذهنیت لازم برای موفقیت در بازاریابی شبکه صحبت میکنیم. 

 

اولویت باید بازاریابی شبکه ای باشد

اولویت شما باید بازاریابی شبکه ای باشد.منظور از این جمله چیست؟ یعنی موفقیت در بازاریابی شبکه ای چیزی باشد که به آن فکر می کنید.در ابتدا بهتر است شغل دیگری داشته باشید و MLM را در کنار آن انجام دهید اما برای این که موفق شوید لازم است ذهن شما مشغول این کار باشد.(برای آشنایی با اصول شبکه سازی: چگونه یک شبکه ی سودآور در بازاریابی شبکه ای بسازیم)

این که در عمل به چه چیز فکر میکنیم مهم است.ممکن است یک نفر برای بازاریابی شبکه ای زمان زیادی هم بگذارد ولی ذهن او درگیر مسائل دیگر باشد.مدام به این فکر کند که فلان بدهی را دارد یا با فلان شخص دعوا کرده یا کی به مسافرت برود و غیره... مسلما اگر به همین ترتیب ادامه دهد به جایی نخواهد رسید.با خودتان رو راست باشید.ببینید در طول روز به چه چیز هایی فکر میکنید و نتورک مارکتینگ چند درصد آن افکار را تشکیل میدهد؟

به طور خلاصه باید بگویم تمرکز داشته باشید.تمرکز داشتن روی کار حیاتی است. فکرتان را که روی بازاریابی شبکه ای متمرکز کرده باشید، هنگام کار کردن طبق اصولی که یادگرفته اید کار میکنید، راه حل ها به ذهن شما میرسد و از اشتباهات خود تجربه کسب میکنید.در غیر این صورت حتی اگر زمان زیادی هم بگذارید نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

 

اما چطور باید تمرکز خود را روی کار قرار دهیم؟

به این صورت:

 

به موفقیت در آینده فکر کنید، نه شرایط فعلی

یک مانع بزرگ ذهنی برای نتورکرها شرایطی است که الان در آن قرار دارند که باعث میشود مدام ذهنشان درگیر باشد.در حالتی که بازاریابی شبکه ای (یا هر کسب و کار دیگری) کار نمیکنیم و مشغول زندگی عادی هستیم، اشکالی ندارد اگر به شرایط بد فعلی فکر کنیم.در واقع اگر بخواهیم رو راست باشیم راه دیگری هم وجود ندارد.ولی ما در کسب و کار قدرتمندی هستیم و میدانیم چیزی را که میخواهیم به دست می آوریم.البته من نمی گویم نتورک مارکتینگ تنها راه پول درآوردن است، اما از نظر من یکی از بهترین راه هاست.

به همین دلیل گزینه بهتری برای فکر کردن داریم و آن هم آینده روشن تر است.البته این که ذهن خود را از فکر کردن به شرایط فعلی، به سمت فکر کردن به آینده تغییر دهیم کمی زمان بر است ولی قطعا میتوانید این کار را انجام دهید.ذهنتان را تمرین بدهید که به چیزی که میخواهید فکر کند و حواستان به افکارتان باشد.

 

باور داشته باشید

موفقیت شما در بازاریابی شبکه ای نه به لیدر شما و نه به افراد حاضر در مجموعه شما بستگی دارد.موفقیت شما فقط به خود شما بستگی دارد.پس بدانید اگر شما بخواهید، قطعا به هدف خود میرسید.

بگذارید یک مثال بزنم.اگر از کسی که با جدیت در حال تحصیل در یک رشته دانشگاهی است، بپرسید: "آیا باور داری که یک روز مدرک میگیری؟"چه جوابی میدهد؟ قطعا جواب مثبت است.او باور دارد که بالاخره مدرک خودش را میگیرد، گرچه هنوز به آن نرسیده است.

کار کردن ما در بازاریابی شبکه ای هم شبیه به همین است، یعنی باید باشد.موانع زیادی را پشت سر میگذاریم و فراز و نشیب های زیادی را تجربه میکنیم.درست است که هنوز به چیزی که میخواهیم نرسیده ایم ولی میدانیم که در مسیر درستی هستیم و نهایتا به آن میرسیم!

پس فقط به آینده فکر کنید!

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید